torek, 27. november 2012


VERJEMI VASE IN PISANI KANAPEJČKI

Bil je dan, ne enak včerajšnjemu ali dnevu pred tem.V zraku je bilo čutiti nek navdih. Občutek, kot da te obišče muza in ti nežno zašepeta na uho, spotoma.


 
Hmmm....


Ker se ubadam z enoličnimi stvarmi, se poskušam vedno znova motivirati z ustvarjalnostjo in tudi kakšnimi izreki velikih modrecev.















 Zato sem uslišala muzo in nastalo je tole. :)

Vejica spodbudnih besed.
Me spodbuja in daje pridih jeseni.
















VEGANSKO ALI VEGETARJANSKO oziroma "SIR" ali SIR

Prav tako me je današnji recept srečal nekje spotoma (drugače povedano, prisluhnila sem šepetu).
Šepet ustvarjalnega paketa... :)

Brez ideje sem pogledala v hladilnik in recept je bil rojen. :) Obožujem ustvarjalnost! Še bolj, če prihaja iz mene.

Sestavine:
cca. 2 papriki
cca. 2 srednja korenčka
cca. pol konzerve graha (idealen je iz maminega vrta :))
cca. 2 srednja krompirja
riževa mocarela (dobiš jo v večjih mercatorjih ali eco/bio trgovinah) ali navadni sir po okusu

Na delo!
Namig: da zelenjavo boljše očistiš vsega sintetičnega make-upa, jo namočiš v vodo (plastično posodo z volumnom cca. 2l; odvisno koliko zelenjave kopaš), ki ji dodaš tri žličke kisa in dve veliki žlici sode bikarbone. Zmešaš. Zelenjava naj uživa v kopeli dobrih 15 minut.

Pokuhaš krompir (pustiš ga da vre minuto). Pred tem ga narežeš na kolobarje.
Papriki narežeš na kolobarje.
Korenček obrežeš, tako da dobiš kvader. Kvader razrežeš na tanjše trakove.
Pripraviš grah in naribaš "sir" ali sir.

Let's play :)




V to "sklečko" daš najprej "sir" ali sir, ki služi kot dno.
Nato sem dodala grah, spet "sir" ali sir.

Namesto češnje na vrhu je obsedel kolobar krompirja.









Ker je sir že sam po sebi slan, sem na vrh posipala malo zeliščne soli in mletega popra.


Vse skupaj sem  sestavljala na peki papir v pekaču.

Pečico sem segrela na  180 stopinj celzija.

Počakala, da se sir raztopi in korenček zmešča (cca. 10 minut).



In.... Menim, da je slika dovolj zgovorna. ;)

Ne pozabite na solato.

Dober tek!












Ni komentarjev:

Objavite komentar