četrtek, 20. december 2012

PO ZAJTRKU SE DAN POZNA

Nikoli nisem bila privrženka zajtrkov, čeprav so me iz vseh strani hoteli podučiti, da je zajterk glavni in najpomembnejši obrok. Čez eno uho notri čez drugo ven. :)

Vse dokler me zdravje ni postavilo na svoj pedistal nasprotnika. Kljub temu, da sem z enim očesom vedno bila radovedna in veliko brala, je nekega dne padla o odločitev, da čez noč spremenim prehrano. Sploh ni bilo težko.
Izmučena, napihnjena, brez volje, slaba prebava, vnetja, slaba koža, veliki podočnjaki, alergije...in še bi lahko naštevala. Za mene je to bilo dovolj vzrokov.

Zdravstvo me je žal razočaralo, zato sem prevzela odgovornost za svoje zdravje v svoje roke. In nebo se je odprlo :)

Informacije in ljudje s koristnimi informacijami, linki, knjigami so dobesedno deževali.

Naredila sem čiščenje jeter s krtačo (več si lahko preberete tukaj http://lkm.fri.uni-lj.si/xaigor/slo/cistijet.htm), potem sem bila en teden samo na sadno - zelenjavnih sokovih. Pot sem nato 4 mesece nadaljevala s presno prehrano. Držala sem se načela Dr. Douglasa 80 % oglikovih hidratov (vir le teh je zgolj sadje in zelenjava), 10 % beljakovin in 10 % maščob.
Kako sem to vedela? Vse kar sem pojedla sem si dober teden vnašala v kronometer (http://cronometer.com/).


Da ostanem pri zajtrku. :)


Nisem več 100 % presnojedka. Na dam pojem enega do dva topla oziroma kuhana obroka, vendar je moj zajterk in večerja še vedno presna.

Moj zajtrk zgleda tako:
- ko se zbudim, vedno spijem minimalno pol litra mlačne vode (včasih dodam še nekaj stisnjene limone);
- potem si naredi veliko skledo sadne solate.



Sestavine:
tri banane
dve pomaranči
trije kiviji
dve jabolki
ali katerokoli drugo sadje
Po potrebi: med, oreščki, suho sadje

Sadje opereš, olupiš, narežeš, zmešaš v skledi....in dober tek.

Mogoče res zgleda hitreje kot se zdi, vendar tudi na letalu moramo kisikovo masko najprej namestiti na sebe, šele na to lahko pomagamo drugim. ;)

Čudovit dan!
;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar