sreda, 5. december 2012




PIRA




Pira je moja najljubša žitarica. Obožujem jo v zrnju, kot moka, kot mleko iz pire. Naravnost odlična. Uporabljam jo že kar nekaj časa in mi je odlično nadomestilo tudi za bele testenine.

Lahko bi rekli, da je vstala od mrtvih.
http://www.bodieko.si/pira
Tukaj je članek, ki vas bo mogoče prepričal, da jo začnete uporabljat. Če je seveda, že niste. :)

Namig: kljub temu, da sem probala že veliko različnih proizvajalcev pire, mi je najboljša od Zlatega polja.

Preidimo k bistvu :)

Sestavine:
pira, cca. pol pakiranja Zlato polje (midva jo obožujema, zato je najina porcija večja :))
manjša čebula
manjša rdeča paprika
kokoseva mast
sol
poper
muškatni orešček
majaron

Priloga:
polenta
cvetača
brokoli
korenček




Če se spomnim, piro namočim že zjutraj. :) Hitro pa je pripravljena tudi brez namakanja.
Piro kuhamo v vodi v razmerju pira : voda 1 : 4. Stresemo jo v vrelo vodo z ščepcem soli in dve žlički majarona. Na zmernem ognju kuhamo 25 do 40 minut. Pira naj po kuhanju še nekaj minut počiva.


V ponvi razstopimo kokosovo mast. Pred tem na drobno narežeš čebulo in papriko. Vsuješ v vročo ponvo in rahlo prepražiš (cca. 2 minuti). Dodaš piro (če ostane dosti vode, jo precedi) in po potrebi še malo dosoliš, popraš. Muškatni orešček vedno nastrgam po občutku. Recimo, da ga dodam 3 do 4 ščepce. :)



Polenta mi je ostala od zajtrka, zato je bila dovolj strjena, da sem jo narezala.
Narezano sem položila na piro, pokrila in tako se mi je ob enem segrela tudi polenta.



Narežeš brokoli in cvetačo. Pokuhala sem ju na pari in čisto na koncu blago posolila.

Na tanko naribaš korenček in ga posipaš po zelenjavi.




                                         



                                            To je to! ;)

                                 Naj vam tekne!

Ni komentarjev:

Objavite komentar