sreda, 4. februar 2015

Epifanija in nov recept

Hahaha... neverjetno! Odkritje najbolj "simpl" veganskega in najbolj okusnega sirčka "ever", mi je tako dvignilo pozitivno vibracijo, da ne morem opisat. :) In potem je nastala še nova je. AAAAaaaaa! Splača se "mantrat", vztrajat in bit vseeno neizmerno hvaležen.

Da se malo izpovem preden izdam recept (beri: to je tvoja cena za recept). Vedno in res non-stop me žuli kaj delam narobe pri prehrani, da nimam energije, da smo prehlajeni, bla bla bla. V bistvu sama dobro vem, da je za mene bilo najboljše obdobje, ko sem bila presna, nizko maščobna. Res je bilo zakon. Potem pa spet poslušaš okolico, se predvsem poleniš (ker misliš, da je lažje maslo na kruh namazat, kot pojest tri jabolka) in zdaj sem tu. Spet z istimi problemi(mentalno in fizično), ki so me prisilili, da sem šla na presno hrano. Padla sem s konja (beri: utečenosti pripravljanja presne hrane) tako močno, da sem izgubila spomin. Ampak, pazi, spet se pobiram. Drobtinico za koščkom, počasi.

No ja, pomaga pa tudi joga in meditacija. Uf! neverjetno kao te napolni. Odpreš kanale, prepih. Odpihne staro in se fila novo. Neverjetno! Priporočam ;)

No in tukaj je sedaj recept.

"Top topiča" sirček, ni zrasel na mojem zelniku, ampak sem ga odkrila na eni zelo luštni internetni strani še bolj luštnih dveh oseb. Recept za sirček je na tej povezavi http://evkaliptus.si/author/franci/veganski-sir/


Jaz sem pa naredila takole. To  jed bi lahko poimenovala Tris okusov :)
Jed je veganska, nizko maščobna in brezglutenska.
Za štiri dobre porcije potrebuješ:

  • eno skodelico prosa,
  • eno skodelico ajde,
  • eno skodelico kvinoje.


Vsako skuhaš posebej v svojem loncu. Jaz sem k ajdi in prosu še dodala eno žlico majarona in sol ter malo sojine omake (brezglutenske).

Za filo št.1 oziroma bolj preliv potrebuješ:

  • eno veliko koničasto rdečo papriko ali dve mali,
  • štiri velike stroke česna,
  • eno srednjo čebulo (jaz sem uporabila rdečo),
  • mešanico začimb za pečenega piščanca (sliši se smešno, ampak je dobro :)),
  • koruzno moko (ne polento ali zdrob).



Vse skupaj zaliješ z eno skodelico vode in počasi dušiš dobrih deset minut, da se zelenjava omehča in česen izgubi svoj pekoči okus. Potem vse skupaj zmiksaš kar s paličnim mešalnikom. Po potrebi dodaš vodo, če je je preveč izhlapelo. Da pa stvar ne bo tako tekoča, dodaš koruzno moko. In še enkrat zblendaš. Jaz sem je dala cca. dve žlici.

Fila št.2 ali porova fila:

  • narezan por,
  • začimbe.


Por opereš, narežeš kar na kolobarje, zaliješ z malo vode, začiniš (sol, poper, bazilika, origano, majaron) in na hitro podušiš.

Zlaganje :)

Pekač v velikosti A4 lista, globine dobrih 10 cm sem po plasteh zlagala sledeče.
Vrstni red si lahko prirediš, ampak moj je bil takšen:
prosena kaša/
                ajdova kaša/
                             posip suhega peteršilja/
                                                          porova fila/
                                                                       kvinoja/
                                                                               fila št.1/
                                                                                        veganski sirček.
P.S. Najboljši del je, da ga lahko jem tudi ponoči in se mi ne bo poznalo. Muhahaha :D



Pečeš na 210 stopinj Celzija, ventilacijsko z grilom spodaj, dokler sirček ne porumeni.

Hvala za pozornost in dober tek!

*mwa*


Ni komentarjev:

Objavite komentar